Potrzebujesz pomocy?

Telefon:
+48 33 813 90 00
+48 660 004 937
Fax:
+48 33 476 24 50
informator o organizatorach terminarz mailingowy

Portale agencyjne

Co zrobić jak przyjdzie rezerwacja on-line do Waszego portalu ?

  • otrzymujecie mailem powiadomienie o rezerwacji
  • dodatkowo możecie otrzymywać informację SMS na Wasz telefon komórkowy
  • automatycznie pojawia się rezerwacja wstępna w panelu agenta, zapoznajcie się z wydrukiem umowy zgłoszenia

 

UWAGA: satus rezerwacji - wstępna - jest automatycznie zgłaszana do organizatora, dlatego prosimy o poważne traktowanie rezerwacji i szybkie rozpatrywanie.


 

  • przygotujcie dokumenty w sposób elektroniczny (najlepiej do tego celu używać program SART): umowę zgłoszenie, warunki uczestnictwa, link do centralnego rejestru zezwoleń lub dołączcie polisę ubezpieczeniową w pliku graficznym i wyślijcie mailem na podany w zgłoszeniu internetowym kontakt.
  • klient po zapoznaniu się z umową i warunkami uczestnictwa potwierdza mailem zawarcie umowy i wpłaca na Wasze konto bankowe lub też wskazane konto organizatora zapłatę za rezerwację
  • wysyłacie do klienta listem poleconym potwierdzenie otrzymania zaliczki lub całej kwoty rezerwacji i umowę zgłoszenie z kopertą zwrotnę i znaczkiem w celu odesłania przez klienta podpisanej oryginalnej umowy - zgłoszenie.

 

UWAGA: wybór na jakie konto bankowe Klient ma zapłacić ? należy do Was !


 

Po dokonaniu płatności przez klienta potwierdzacie rezerwację u organizatora. Pamiętajcie, że organizator trzyma dla Was rezerwację maksymalnie 3 dni. Jeśli potrzebujecie przedłużyć rezerwację wstępną - kontaktujcie się z organizatorem przez panel agenta - interfejs "wyślij/odczytaj info".

Jeśli klient dokonał bezpośrednio zapłatę na konto organizatora, to organizator jest zobowiązany zmienić wam status rezerwacji z wstępnej na pełną potwierdzoną.

UWAGA: prowizja naliczana jest zgodnie z umową agencyjną, niezależnie czy przyjmujecie płatność, czy też klient wpłaca całość bezpośrednio na konto organizatora.

Pamiętajcie - o sprawdzeniu przed samym wyjazdem - czy nie zmieniły się godziny wyjazdu. Możecie skorzystać w tym celu z linku "wyślij/odbierz info".

Pamiętajcie także o zalogowaniu się do panela agenta i sprawdzeniu, czy przypadkiem nie posiadacie jakiś inoformacji od organizatora.

Jeśli są informacje, a nie otrzymaliście ich mailem oznacza to, że wasza poczta e-mailowa - nie działa prawidłowo lub wiadomości sa filtrowane, dlatego skorzystajcie z bezpłatnej usługi utrzymania u nas kont pocztowych.

SART




SARTweb.pl Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Gen. St. Maczka 9/11  |  tel.: +48 509 878 000, +48 797 999 099  |  skype: travelbook GG: 5316264 e-mail: helpdesk@sartweb.pl
NIP: 9372611093  |  KRS: 0000343789 Sąd w Bielsku-Białej, VIII Wydział  |  REGON: 241411104  |  kapitał zakładowy 50.000 zł opłacony w całości
Ta strona wykorzystuje pliki cookies - korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Możesz zarządzać plikami cookies, zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.